Változás a Hik-Connect szolgáltatásban

 
Változás a Hik-Connect szolgáltatásban
A P2P felhő alapú szolgáltatásának javítása érdekében a Hik-Connect szervere aktualizálja az új szolgáltatást, ami miatt július 6-tól kezdődően nem lehet gyenge verifikációs kódot alkalmazni, amikor új eszközt adsz hozzá a Hik-Connect fiókodhoz.

Mivel jár ez a változás?

Ha gyenge verifikációs kódot adsz meg (például: ABCDEF), nem tudod hozzáadni az eszközödet a Hik-Connect fiókodhoz, valamint a mobilalkalmazás vagy a weboldal error 2032 hibaüzenet kíséretében jelzi, hogy a műveletet nem tudja végrehajtani.

Mikor lép életbe ez a változás?

2018. július 6.

Hogyan lehet megoldani ezt a problémát?

  1. Ha az applikáció vagy a weboldal az eszköz hozzáadása közben jelzi, hogy a művelet végrehajtása sikertelen vagy error 2032 hibaüzenetet küld, cseréld az eszköz verifikációs kódját erősebbre a webes vagy helyi grafikus felhasználói felületen.
  2. Ha nem lehet megváltoztatni az eszköz verifikációs kódját, a tőlünk vásárolt eszköz esetében fordulj hozzánk bizalommal az eszköz frissebb firmware verziójáért, amely már támogatja ezt a funkciót.
“Információ forrása:  A Hikvision magyarországi disztribútora, a RIEL Elektronikai Kft.”